Stackars Åkesson.

"Potentiellt farliga individer skall inte uppehålla sig i landet." Ja, då får vi väl tömma hela Sverige på folk då. Åkesson kan ju få lämna först tycker jag. Vart vi alla skall ta vägen vet jag inte riktigt. Kanske nån turistö, där man känner sig lagom ovälkommen. Jag tror att Korsika är ett sånt ställe där man helst ser att turisterna drar åt *******. Men jag är inte säker på just den punkten. Men Korsika vore nog en lärorik plats för Åkesson. Dels får han det svårt med språket, dels kommer han nära enkla människors basala behov. Sen tror jag det kan vara nyttigt för varje människa, som är rädd av sig, att tumla om bland vilt främmande människor ett tag och känna sig som lite på flykt. Egentligen tycker jag synd om Åkesson. Om han vore del av min bekantskapskrets, så skulle jag säga:" Gå och ta lite massage eller nåt och slappna av lite, mannen!"

Kommentarer

Populära inlägg