Som stolt neanderthalare störs jag....

 Som stolt Neandetrthalare störs jag ofantligt av att min begåvning och originalitet trängts så ut i hörnet av alla dessa tarvliga och på alla sätt undermåliga mänskliga delar som så fräckt upptar så där 97% av mitt DNA. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Att jag ändå har lyckats åstadkomma så mycket här i världen måtte väl bero på att jag håller mina mänskliga delar i väldigt korta tyglar. VARJE DAG FÖRSÖKER JAG DOCK ANDAS LUGNT, PÅ NEANDERTHALVIS, OCH HOPPAS ATT ALLTIHOP VÄNDER, OCH ATT I KOMMANDE GENERATIONER VI NEANDERTHALARE SKALL TILLVÄXA i den egenartadhet, som i alla fall är vår......

Kommentarer

Populära inlägg